Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

Ένα τραγούδι από μαθητές του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου.

 http://www.youtube.com/watch?v=DwFd00qBMKA


Ένα τραγούδι από μαθητές του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου.
Μουσική- Στίχοι- Ενορχήστρωση: Κλεοπάτρα Στούμπου
Τραγούδι: Γιώργος Τσουραπούλης
Μπουζούκι: Άγγελος Καραμπέκιος
Κιθάρα: Κλεοπάτρα Στούμπου
Πλήκτρα: Λαμπρινή Θεοδώρου
Μπάσο: Γεράσιμος Παπακωστόπουλος
Κρουστά: Σάββας Μποτίνης


-Στίχοι-

Πάντα να αμφιβάλλω αν εσύ με αγαπάς
Πάντα να φοβάμαι αν θα φύγεις, που θα πας
Πάντα να κυνηγάω, μα να είμαι απ' τα θύματα
Πάντα η αδιαφορία σου να μου δίνει μαθήματα
Μια ζωή να περιμένω σημασία να μου δώσεις
Και τις νύχτες να κλαίω, να πονάω μη με προδώσεις
Κι επειδή οι μεγάλοι φόβοι μας πάντα γίνονται αλήθεια
Γι' άλλη μια φορά η κατάληξη είναι ίδια

Πάλι σε πίστεψα, στην κόλαση με έστειλες
Πάλι στα λόγια έμειναν αυτά που έλεγες
Πάλι με έκανες να χάσω τη ζωή μου
Αφού μου έλεγες πως θα 'σαι η δύναμη μου
Πάλι τα μάτια μου που κοίταγες και γέλαγες
Πάλι εγώ πίστεψα πως για εκείνα έλιωνες
Πάλι να αναπνέω εγώ με δυσκολία
Να μη μου δίνεις πια καμία σημασία

Στο είπα εγώ ξεκάθαρα ότι σε έχω ανάγκη
Ποτέ σου δε με πίστεψες, μ' έβλεπες σαν παιδάκι
Περίμενα ανυπόμονα τα νέα να μου φέρεις
Όμως εσύ προτίμησες αλλαγές να επιφέρεις
Κρίμα τελικά ποτέ σου δε με γνώρισες
Δεν ξέρω τώρα πια τη γνώμη που καθορισες
Σ' αγαπώ πιο πολύ απ' την ψυχή μου
Μα ήρθε η ώρα να κοιτάξω τη ζωή μου

Επιμέλεια βίντεο: Δημήτρης Κατσαρός
Ηχοληψία- Επεξεργασία: Νίκος Καλαμπαλίκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου